Šis sprendimas skirtas skatinti vaikų socialinius gebėjimus ir empatiją. Kiekvieną kartą, kai vaikas padaro gerą darbą (pvz. padeda draugui, pagiria kitą, dalinasi), mokytojas kartu su juo paspaudžia „gerumo tašką“.
Sistema rodo, kaip klasės skaitiklis „auga“, o pasiekus tikslą, visi švenčia. Tokie skaitmeniniai švietimo įrankiai įrodo, kad technologijos gali padėti ugdyti vertybes, o ne atitraukti nuo jų.
Mokytojas inicijuoja gerumo fiksavimą, įtraukdamas vaikus į aptarimus apie vertybes.
Skatinamas pozityvus klasės/grupės klimatas, mažėja drausmės problemų, vaikai mokosi atsakomybės.
Didėja tėvų ir bendruomenės pasitikėjimas, stiprėja socialinės-emocinės kompetencijos – tai tiesiogiai susiję su aukštesniais pasiekimais (CASEL, 2022).