Šis įrankis sukurtas tam, kad ugdymo įstaigos galėtų matuoti ne tik akademinę, bet ir emocinę pažangą. Vaikai kiekvieną rytą pasirenka emociją (pvz. „laimingas“, „susirūpinęs“, „ramus“), o sistema sukuria bendrą klasės „emocijų sodą“. Mokytojas iš karto mato bendrą atmosferą ir gali atpažinti, kurie vaikai reikalauja dėmesio.
Remiantis OECD tyrimais (2023), emocinis raštingumas mažina elgesio problemas iki 30 %. „Jausmų sodas“ – paprastas būdas integruoti emocinį ugdymą į kasdienybę.
Mokytojas kiekvieną rytą kartu su vaikais pažymi emocijas. Jis gali stebėti, ar klasės nuotaikos keičiasi, inicijuoti pokalbius ar veiklas pagal situaciją.
Pedagogas mato emocijų pokyčius be spėlionių. Duomenys tampa pagalba, o ne biurokratija – jie padeda užbėgti problemoms už akių.
Įstaiga sustiprina įvaizdį kaip rūpestinga ir inovatyvi. Geresnis emocinis klimatas mažina konfliktus, tėvų skundus ir didina bendruomenės pasitikėjimą.