Skaičiuoklės sprendimas leidžia sukurti ir integruoti į svetainę interaktyvias skaičiuokles – gyventojai gali pačiupti informaciją, įvesti pagrindinius duomenis (šeimos narių skaičių, pajamas, išlaidas) ir sistemą paleisti automatiškai apskaičiuoti, kokios išmokos jiems priklausytų. Tuo pačiu darbuotojai gauna mažesnę administracinę naštą, nes daugelis klausimų atitenka savitarnai.
Kokia nauda gyventojui?
– Greitas ir patogus būdas sužinoti, kokios paramos gali tikėtis;
– Paprasta vartotojo sąsaja, jokių sudėtingų formų ar skaičiavimų rankiniu būdu;
– Skaidrumas – gyventojas mato, kaip skaičiavimas vyksta, gali keisti scenarijus;
– Mažiau nežinomybės ir administracinės baimės kreiptis dėl paramos;
– Patogumas – galima naudotis kompiuteriu ar telefonu bet kuriuo metu.
Darbuotojas gali sukurti ir pritaikyti skaičiavimo scenarijus: įvesti naujus paramos tipus, atnaujinti algoritmus pagal teisės aktus, stebėti, kiek gyventojų panaudoja skaičiuoklę, analizuoti dažniausiai naudojamus scenarijus, ir išvardinti atvejus, kuomet reikalinga rankinė sąveika. Tuo pačiu darbuotojas gali nukreipti gyventoją į konsultaciją, jei skaičioklės rezultatai neapima visų atvejų.
– Sumažėjęs darbuotojų darbo krūvis dėl rutininio skaičiavimo;
– Mažiau rankinių klaidų ir nesuderintų skaičiavimų;
– Pagerintas gyventojų informuotumas ir pasitenkinimas;
– Duomenys skaičioklės naudojimo pagrindu – įstaiga gali analizuoti, kokios paramos rūšys yra populiariausios, kur reikėtų komunikacijos didinimo;
– Įstaigos įvaizdis kaip skaitmeninės, modernios ir prie bendruomenės prisitaikančios organizacijos.